Verbinding tijdens telefoongesprek wordt steeds verbroken.

Ik heb sinds vanavond een probleem met mijn mobiele telefoon.
Als ik iemand bel, gaat de telefoon maar een paar keer over en dan wordt de verbinding verbroken. Als diegene mij terugbelt, gaat mijn telefoon ook maar een keertje over.
Soms blijft de verbinding even in stand (nadat ik, of de ander opneemt), maar die wordt dan na een paar seconden alsnog verbroken.
Verder werkt alles.

Ik heb de simkaart al in een andere telefoon gedaan: zelfde probleem.
Kan op internet niks vinden van een storing bij vodafone oid.

Wat kan dit zijn? En belangrijker nog, hoe los ik het op?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb een Sony Ericsson X10.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
9.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien handig om de telefoon er ook bij te vermelden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft neem ik aan niks met de telefoon te maken, aangezien het ook gebeurt als ik mijn simkaart in een andere telefoon doe?

Het beste antwoord

Ga naar een open locatie zonder obstakels of ga dicht bij een raam staan. Als je je bijvoorbeeld in een afgesloten ruimte zoals een lift of parkeerkelder bevindt, kan dit veel signaalstoring veroorzaken.
Start de telefoon opnieuw op om geheugenblokken op te lossen en de capaciteit van de telefoon te verbeteren. Ga naar Je telefoon opnieuw starten voor instructies.
Voer een netwerkzoekopdracht uit vanuit de telefoon om te controleren of er beschikbare netwerken binnen bereik zijn. Ga naar Zoeken naar een netwerk voor instructies.
Neem contact op met je netwerkoperator voor meer informatie over netwerkdekking; er kunnen namelijk tijdelijke gaten of storingen zijn in het netwerk.

Problemen met weggevallen gesprekken of niet kunnen bellen kunnen zijn veroorzaakt door de telefoonmodus of door problemen met de naderingssensoren - dat zijn sensoren die objecten in de buurt detecteren zonder fysiek contact.

Zorg ervoor dat de telefoon niet in Vliegtuigmodus staat; als deze modus is geactiveerd, zie je een vliegtuigsymbool in de statusbalk.
Zorg ervoor dat de naderingssensoren zijn bedekt als je belt. Touchscreen-telefoons hebben naderingssensoren die het touchscreen deactiveren als de telefoon dicht bij het oor wordt gehouden om te voorkomen dat het gesprek per ongeluk wordt beëindigd.

Zorg ervoor dat je de nieuwste software hebt in je telefoon

Sony Ericsson streeft ernaar de telefoonstabiliteit en de gebruikerservaring te blijven verbeteren. Ga naar Update Service om je telefoon bij te werken met de nieuwste software.

Tip: Maak een back-up van je persoonlijke gegevens die in de telefoon zijn opgeslagen voordat je een software-update uitvoert. Ga voor meer informatie naar Update Service van Sony .

(Bron : pdf van dit toestel te lezen op Internet)

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je naar de winkel ermee moet gaan
Want zodra we niet weten wat dit veroorzaakt, kunnen we je er ook niet mee helpen
Dat moet worden opgestuurd denk ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik stel de vraag natuurlijk juist omdat ik de oorzaak niet weet, in de hoop dat hier iemand is die het wel weet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet hem iig niet en ik denk ook niet dat andere het wel weten Maarja, nooit geschoten altijd mis!
Als je hier geen antwoord krijgt zou ik wel naar de telefoonwinkel gaan