Wat is het goedkoopste Iphone 4 abonnement

Ik wil graag een los toestel op marktplaats kopen (zonder abonnement), maar waar kun je abonnementen vinden van tot de 20 euro p/m met internet, bellen en sms.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik bel niet vaak. Echt niet vaak. Ik zit dan vooral op internet. Ik sms ook niet bijster veel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb op goede vraag geklikt, omdat ik dat ook wilde weten ! :)

Antwoorden (1)

Ben vaak abonnement geeft je voor dat geld 500 belminuten, smsjes en onbeperkt internet (helft van de prijs-internet actie! Internet voor 5 euro) maandelijks opzegbaar. Samen 21 euro per maand! Goedkoper kan bijv met lagere belminuten. Bijv ben soms 275 min. (met internet erbij 12 euro!