Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn glasscherm van mijn iphone heb ik laten vallen, weet iemand waar ik hem kan laten maken in groningen? of kan ik dat zelf?

Toegevoegd na 46 seconden:
IPHONE 4

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
503

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je een verzekering hier voor hebt kun je hem beter laten opsturen door je provider. Je kunt hem ook zelf repareren, maar dan zul je wel moeten weten waar je aan begint. Als je het scherm zelf wilt vervangen kun je op eBay een nieuw scherm kopen.

Ik heb ook een handleiding toegevoegd aan deze post. Deze handleiding kan je helpen met het repareren van je iPhone.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb ook nog een reparateur gevonden in Groningen.

Zie link.

http://diensten.marktplaats.nl/reparatie-en-onderhoud-telecommunicatie/431600570-reparatiecenter-groningen-iphone-blackberry-samsung-nokia.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mijn dochters vriendin had het scherm kapot van haar blackBerry. Ze is naar zo'n fhone house gegaan ( waar ze de blackerry niet had gekocht) en heeft hem ter reparatie aangeboden. wachtend op de rekening voor de verzekering, was ze verbaasd want het werd gratis gemaakt, service van de zaak
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding