hoe lang kan ik gratis pingen op mijn blackberry curve?

Ik heb vorige week een blackberry curve gekocht bij de kijkshop voor 160 euro met een simkaart van vodafone. Ze zeiden tegen mij dat ik 6 maanden gratis internet heb maar ik heb net gehoord dat je bij vodafone prepaid tot en met 30 juni gratis kan pingen. Dus mijn vraag is als ze hebben gezegd dat ik 6 maanden gratis internet heb of dat pingen dan word afgesloten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Haha toevallig, ik ben er net mee bezig.

Je kan 6 maanden inderdaad gratis internetten maar tot 1gb geloof ik. Ze bedoelen met 30 juni dat deze actie geld tot 30 juni. Als ik het dus 1 Juli koop geld deze actie niet meer.

Dus je hebt lekker 6 maanden!