iTunes op andere pc?!

Een jaar geleden heb ik een iPhone genomen, bij mijn vader thuis iTunes op de computer gezet, nu inmiddels contact verbroken, alleen nu krijg ik op een andere pc/laptop geen iTunes erop gezet, hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik weet niet wat voor een laptop je hebt.
iTunes is er voor 32 en 64 bit. iTunes installeert alleen als je de juiste versie hebt voor je CPU

Raadzaam is om de versie met Quicktime te downloaden aangezien iTunes Quicktime nodig heeft om te werken (dit om je filmpjes op de iPhone af te spelen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit probleem heb ik laatst ook gehad. Je moet even goed kijken of je de 32 of 64 bit nodig hebt en de juiste downloaden. Daar lag t toen bij mij aan.