Kan ik mn mobiel met mn ipod verbinden?

En dan bedoel ik niet via bleutooth want dat lukt niet, maar is er een snoertje ofzo die in mn tel en mn ipod past?
Het kan ook niet via de computer ofzo want ik heb geen snoertje van mn mobiel naar de pc

Ik wil dit graag zodat ik fotos kan overzetten van mn mobiel naar mn ipod

Dankjulliewel alvast

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Nee dat zou je nu alleen via bluetooth kunnen doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Welke mobiel heb je? Sommige zijn namelijk met een veelvoorkomende USB mini of micro aansluiting uitgebracht die je zo kan bestellen of misschien even lenen van een kennis/vriend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar mn mobiel en mn ipod kunnen niet verbinden met elkAr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien even met een andere mobiel proberen die je wel op de PC kan aansluiten.
Als je een iPod toch hebt en je mobieltje heeft ook wifi, dan kun je makkelijk een app downloaden die even een bestandsdeling open zet. Daar kun je dan met je mobiel de foto's in opslaan en klaar.