Zijn er ook abonnementen voor mobieltjes voor veel smsen?

Je ziet vaak aanbiedingen staan, van abonnementen met bijvoorbeeld 250 belminuten en 25 smsjes per maand. Kan je dit ook bijvoorbeeld vinden met 250 smsjes en 25 belminuten per maand, of is het tegenwoordig zo dat er alleen abonnementen zijn waarmee je veel kunt bellen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Simpel.nl heeft vooral bellen of vooral sms'en abonnementen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je hebt heel veel abonnementen die bestaan uit een x aantal belminuten/smsjes. Hierbij geldt dat 1 belminuut gelijk staat aan 1 smsje.
Je kunt dus zelf bepalen hoe je het abonnement invult. Je kunt er dus voor kiezen om een x aantal minuten te bellen, een x aantal keer te sms'en of je kunt gaan voor de gulden middenweg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dit kan, bij Hi kun je 'aanklikken' bij een nieuw abo: +1.000 smsjes per maand.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier heb je een sim-only abbo voor vooral sms-en:

http://www.simonly.eu/nl/sim-only-simpel/simpel-vooral-sms-en-2.50-abonnement/

heb je wel geen 250 smsjes maar 60 per maand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vodafone bied aan bij een Vodafone Basis(Sim Only) abonnement een BloX zorgeloos sms voor 10€ ( tot 1.000 sms).

Ook hebben ze een Scherp Sim Only abonnement waarbij je bijvoorbeeld kiest voor een 1-jarig abonnement 75 minuten voor 4,75€ + (als voorbeeld minder kan ook) 400 sms voor 5,95€. Ben je voor 10,70€ in de maand klaar.

Maar het komt erop neer dat je wel minuten dient te kopen en daarbij tegen een leuk bedrag kan sms.

Ook is het natuurlijk mogelijk alleen te kiezen voor het Basis (Sim Only) abonnement. Daarbij kan je zelf bepalen wat je voor de eenheden doet. Als voorbeeld Basis 22,50€ zijn 150 eenheden te gebruiken in combinatie van bellen en sms. Ook kan je besluiten er alleen voor te bellen of alleen te sms. Het mooie is dat je dit niet van te voren hoeft aan te geven. En als je kiest voor een aanbieding met toestel dan krijg je vaak een sms voordeel BloX gratis (normaal 2€) die het aantal sms vanuit de bundel verdubbelt zo kan je dan in 1 keer 150 minuten bellen OF 300 sms sturen ... of de combinatie ervan :)

ps: sms verdubbelaar ( lees sms voordeel BloX kan helaas niet bij een Sim Only)