Hoe kan het dat mijn mobiel niet uit kan?

ik heb een samsung star qwerty en heb dit mobiel nog niet zo lang maar vanaf het begin kon mijn mobiel al niet uit, alleen als de batterij leeg is. als ik mijn mobiel uit zet, gaat mijn mobiel meteen weer aan. wat kan het probleem zijn en wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (6)

Naar de winkel gaan om het probleem te laten oplossen. Nu heb je nog garantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Software updaten en aan uit knopje bekijke of die ni vast zit andres na de winkel brenge tenzij je garatie voorbij is kan je op internet mensen vinden die telefoons repareren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad zoals al gezegt naar de winkel gaan. Altijd de mensen in de winkel laten oplossen, die hebben er verstand van. Trouwens, ik heb hem zelf gehad, het is echt geen aanrader! Hij is totaal niet degelijk en gaat de heletijd van het lockscreen af waardoor je per ongeluk mensen belt. Dit kan je echt een heel hoop geld kosten. (wat bij mij dus is gebeurt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarschijn lijk zit het knopje een beetje vast en gaat hij daarom weer aan. Probeer, als dat het geval is even met een naald er tussen steken en even wrikken. Mischien een beetje zand.

En anders effe naar de winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overigens stel ik er ten overvloede nog wel aan toe dat er helemaal geen GSM's of mobieltjes ooit gemaakt zijn geweest die je "uit" kunt zetten - allèèn het scherm dooft!
Was dit wel mogenlijk geweest dan had er heus wel een schakelaartje op gezeten. Helemaal uitzetten is bewust onmogelijk gemaakt en je snapt vast wel waarvoor dat is - zelfs met het accupack eruittrekken blijft afluisteren van de microfoon op het interne knoopcelletje nog steeds mogenlijk, iets dat men ook in een TV-documentaire heeft laten zien.
Ook beide, zowel simkaart als accu verwijderen helpt niet want een Imei-nummer is altijd traceerbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb die mobiel zelf ook en als je te lang op het ´rode´ telefoontje drukt gaat hij eerst uit en dan gelijk weer aan.
misschien moet je minder lang het knopje inhouden.