Geruime tijd al word ik regelmatig opgebeld door een onbekend nummer op mijn gsm. Na opnemen komt er geen reactie.Wat kan ik hieraan doen (in België)?

Wanneer ik opneem hoor ik helemaal niets. Zelfs geen adem , geruis of andere geluiden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welk merk en type gsm heb je?

Antwoorden (9)

niets gewoon weer ophangen .. gelukkig kost het jou geen geld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat nummer blokkeren, zodat diegene je niet meer kan bellen/sms'sen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hoorn zeker NIET opleggen. Dan kost het de grappenmakers lekker veel geld ;)

Toegevoegd na 40 seconden:
O, een GSM. Dan bedoel ik ''niet wegdrukken''.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet opnemen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de provider van jou informeren hierover, ook al is het nummer voor jou onbekend, misschien dat de provider alsnog wel het nummer kan achterhalen als hier echt sprake is van stalking, de info die jou provider dan moet hebben zijn de exacte tijden en data dat je bent gebeld. ik heb dit hier in NL ook eens gehad en hun ( in dit geval T-mobile) hebben toen na lang speuren die persoon opgespoort en hebben ze hem geblokkeert.

dus even je provider hiervan op de hoogte brengen

succes ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zit er een op je telefoon de mogelijk om een nepgesprek te krijgen
dat is vaak een toets aan de zijkant van je telefoon waar je op kunt duwen als je een vervelend gesprek of vergadering hebt zodat je net doet of je gebeld wordt

ik heb dat ook gehad toen ik net mijn nieuwe telefoon had dat ik steeds gebeld werd door een onbekend nummer en niets hoorde
bleek dat deze functie te zijn
heb even gekeken in de handleiding en dit uitgezet
staat onder het kopje NEPOPROEP in je handleiding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
sterredag
13 jaar geleden
lol nog nooit van gehoord en dat zou het dan nog eens zomaar kunnen zijn
Ik weet niet wat voor toestel je hebt maar zo'n zelfde probleem had mijn man ook.
Nu bleek (op zijn Samsung) dat nepoproep was ingeschakeld.
Op een of andere manier (door anders op de stoel te gaan zitten bijvoorbeeld) werd hij enkele seconden daarna automatisch gebeld.
Hij heeft die optie uitgeschakeld en nooit meer last ervan gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja had ik ook {ook samsung} was behoorlijk vervelend
heb zelfs bij mijn provider alle tijden doorgegeven dat ik gebeld werd en hebben dat proberen te achterhalen wie er belde maar dat konden ze natuurlijk niet vinden
achteraf was het wel lachen
Waarschijnlijk kun je het nummer dat jou belt zien.Nu heb je 2 mogelijkheden.
1 = Je belt het nummer terug en waarschijlijk krijg je geen contact,maar is dat wel het geval,dan kun je vragen wat de bedoeling van dat bellen is.
2 = Je neemt contact net je provider op en laat het aan hem over, verdere actie te ondernemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook af en toe : maar dan s`morgens en middags en dan hoor ik ook helemaal niks .
En dan avonds krijg ik weer een telefoontje en als ik dan weer oppak dan heb ik een callcenter aan de lijn .
Ik persoonlijk denk dat die callcenters er achter zitten .