Welke kan ik beter kopen iPad of Blackberry Torch?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
itsme
12 jaar geleden
wat wil je er mee doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is heel belangrijk om in te schatten welke het beste voor jou is. Wil je ermee pingen, spelletjes spelen, bellen etc?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat zou ik het beste kopen, een pakje sigaretten of 2 paar sokken??? :-S je vergelijkt appels met... zwarte bessen :)

Antwoorden (3)

Dat ligt eraan wat je ermee wil doen.
Wil je alleen internetten enzo maar niet bellen, neem dan de iPad.
Wil je internetten enzo en ook nog eens bellen en sms'en neem dan de Blackberry Torch.

Eigenlijk zijn ze niet echt met elkaar te vergelijken, want een iPad is een tablet-pc en een Blackberry Torch is een smartphone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPad, want de andere is een telefoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze 2 apparaten zijn niet te vergelijken met elkaar. De een is een tablet en daarmee kan je minder makkelijk mee bellen. En de ander is echt een smartphone, bedoeld voor onderweg waarmee je altijd online kunt zijn en bereikbaar bent.

Zelf heb ik een BlackBerry Torch. Ik zoek nog wel een tablet, maar een geschikte bestaat nog niet voor mijn en zal ik moeten wachten op nieuwe modellen.