Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke kan ik beter kopen iPad of Blackberry Torch?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
442
itsme
12 jaar geleden
wat wil je er mee doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is heel belangrijk om in te schatten welke het beste voor jou is. Wil je ermee pingen, spelletjes spelen, bellen etc?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat zou ik het beste kopen, een pakje sigaretten of 2 paar sokken??? :-S je vergelijkt appels met... zwarte bessen :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat ligt eraan wat je ermee wil doen.
Wil je alleen internetten enzo maar niet bellen, neem dan de iPad.
Wil je internetten enzo en ook nog eens bellen en sms'en neem dan de Blackberry Torch.

Eigenlijk zijn ze niet echt met elkaar te vergelijken, want een iPad is een tablet-pc en een Blackberry Torch is een smartphone.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPad, want de andere is een telefoon
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze 2 apparaten zijn niet te vergelijken met elkaar. De een is een tablet en daarmee kan je minder makkelijk mee bellen. En de ander is echt een smartphone, bedoeld voor onderweg waarmee je altijd online kunt zijn en bereikbaar bent.

Zelf heb ik een BlackBerry Torch. Ik zoek nog wel een tablet, maar een geschikte bestaat nog niet voor mijn en zal ik moeten wachten op nieuwe modellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding