Je drukt sterretje, kiest 111, dan hekje, vervolgens druk je op bellen, als het goed is krijg je je tegoed te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan staat er dat het geblokkeerd is. ik bedoel gratis als je een nieuwe simkaart heb. je gratis tegoed krijgt. dat kan ik niet vinden
Als je op je gsm drukt *101# en dan belt dan krijg jij je tegoed te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit zelf bij hi en het is gewoon *101# voor het beltegoed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is zowel bij vodafone als bij hi, dit heb ik van hun site!
Als je de infolijn belt (gratis) 1244 en optie 1 kiest kryg je te horen hoeveel bltg je hebt. Zien op je display *101# en beltoets duwen. Als er geblokkeerd staat moet je je sim eerst activeren bel 1244 en kies de juiste optie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je dit doet verteld de stem eerst dat je via *101# het ook kan opvragen.....