samsung chat 335 onvoldoende geheugen bij internet

ik heb net een paar dagen de samsung chat 335 met internet, nu kan ik via de applicaties gewoon wel naar hyves, twitter,google enz,maar als ik gewoon in de balk een url intyp en naar een site wil zegt hij telkens onvoldoende geheugen,heeft iemand dat ook ? en is het dan opgelost als ik er 8 gb bij zet ? k heb er nu een oud kaartje van 1 gb ingedaan, maar hij geeft nog steeds hetzelfde aan. voor de rest is alles opgeruimd, cookies, buffer, geschiedenis .

Toegevoegd na 2 dagen:
nou ik ben er inmiddels uit, deze telefoon is wel geschikt voor websites die ondersteunt worden voor mobiel,zoals google, en twitter, hyves enz,maar zodra je wil surfen en een url in wil invoeren dan geeft hij het geheugen probleem, ik ben er 2x mee terug geweest en de kpn medewerker heeft zelfs de technische dienst voor me gebeld. Conclusie: het is een leuk telefoontje voor als je soms op internet wil, wil je echt surfen dan is hij gewoon niet geschikt, hij heeft te weinig intern geheugen, en daar vraagt hij om bij het laden van een website,het duurt ook erg lang( bij mij) ik heb hem gisteren retour gedaan naar hi ( via webwinkel gekocht ) en dat kan binnen 8 dagen.
ik bestel volgende week zodra hun hem binnen hebben een nieuwe telefoon. Gelukkig heb ik nu even de oude samsung wave van iemand anders, nou die werkt super goed, kan overal internetten .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik heb precies hetzelfde probleem, snap er niks van cookies en geschiedenis alles is leeg en nog en ik heb een kaartje van 4gb dus daar licht het vast niet aan. hoop dat snel iemand oplossing heeft...