Als je er vandaag nog voor 17 uur bij 'T for telecom' kan zijn heb je de 'Samsung (nogwat)' voor 49,95. Dit is wel een erg uitgebreid toestel...

Maar simlockvrij i.c.m. een prepaid heb je wel een redelijke keuze onder/tot 50 euro. Gewoon een kwestie van shoppen bij de nodige winkels in de stad...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ik kan die aanbieding niet vinden op hun website, maar de combinatie prepaid en simlockvrij zul je niet snel vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
prepaid wil ik ook juist niet
Je kunt vaak beter een goedkope telefoon met Sim-lock naar wens kopen en dan voor een tientje hem sim-lock vrij laten maken.. Of gewoon van dezelfde provider kopen als je de andere simkaart wilt..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb even rond moeten kijken maar hier issie dan.
Klik op de bron:
Dan:

- kies een merk waar je voorkeur naar uit gaat
( je kan meerdere keren proberen natuurlijk)
- Scroll een stukje naar beneden en vink "camera" aan en " selecteer op prijs".

Voila ;)

Ik zou het graag voor je doen en je de link geven maar de link verandert niet wat ik ook doe.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iphone via Ebay