op welke mobiele telefoons kan je app´s downloaden? ( voorbeelden van telefoons graag )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (14)

blackberry, iphone,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPhone van apple
Kan je via de AppStore apps op je telefoon zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toestellen waar het besturingssysteem Android op draait, of op Blackberrys en natuurlijk op de iPhone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPhone En Blackberry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IPhones, Blackberry's of Androids.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPhone heeft app store, Android heeft Android Market en Nokia heeft OVI-Store
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en blackberry heeft Blackberry Apps
telefoons met de volgende besturingssystemen: android (mijn favoriet), iOS (iphones), blackberry OS en Symbian (vooral gebruikt door nokia)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
samsung galaxy ( apollo)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IPhone heeft app store, Android heeft Android Market, Blackberry heeft Blackberry app world(volgens mij) en Nokia heeft OVI-Store
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen vergeet Windows Mobile/Windows Phone 7 te noemen als OS.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De mobiele telefoon met de meeste Apps is nog steeds de iPhone, maar deze wordt snel ingehaald door de nummer 2 "Android telefoons", deze zijn van veel verschillende merken, vind bijv. Samsung erg mooi (staat er bij of het Android is). Verder heb je ook andere OS'en met een wat kleiner app aanbod, Blackberry heeft weinig maar kwalitatief goede apps en Windows Mobile 7 is nog niet nieuw dus daarvan weten we niet wat het gaat doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
samsung met android systeem dan kun je via android markt gratis apps, games downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPhone 3G(s),
iPhone 4,
Samsung Galaxy s (2),
Samsung wave (2),
HTC desire (HD),
Blackberry Bold 9780,
Blackberry Torch 8520,
HTC incredible S
HTC desire S
HTC wildfire (S)
HTC desire Z
HTC Trophy
HTC Sensation
HTC Legend
HTC HD (2)

En zo kan je nog een paar uur doorgaan ;), nagenoeg elk recent toestel heeft een app's store (al dan niet met een andere naam). Dit zijn slechts een aantal van de recente toestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung galaxy s2 , Samsung galaxy ace , Samsung wave 2 , LG Optimus ×2 , sony ericsson xperia arc , htc desire s , htc sensation en iphone 4