Hoe kan het dat belkosten zowel binnen als buiten de bundel even duur zijn?

Dan is het toch niet meer logisch om een duur abonnement aan te schaffen?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (2)

Hoe duurder je abonnement, hoe lager de tarieven.

Als je een duur abonnement hebt met een laag tarief, dan betaal je datzelfde lagere tarief als je buiten je bundel komt. Heb je een goedkoop abonnement met een hoog tarief, dan betaal je datzelfde hogere tarief als je buiten je bundel komt.
bamibal
12 jaar geleden
Als ik Uw aanbieder goed heb begrepen gelden de volgende (kleine) lettertjes

Één vast tarief voor 1 minuut bellen, 1 SMS of 1 MB internet
U profiteert altijd van hetzelfde lage tarief bij hollandsnieuwe, zowel binnen als buiten de bundel
U belt nooit zomaar buiten uw bundel: als uw bundel volledig verbruikt is moet u eerst uw beltegoed opwaarderen voordat u verder kunt met bellen
Al uw mobiele kosten worden betaald vanuit 1 bundel bij hollandsnieuwe

Beltegoed, zowel uw maandbundel als additionele opwaarderingen, is 3 maanden geldig

Iedere maand uw bundel naar boven of beneden aanpassen als u wilt
Voordeelbundels voor SMS en web
De aansluitkosten bedragen slechts € 10,-
Betaal tijdelijk géén verzendkosten t.w.v. € 7,50
Uitstekende dekking bij hollandsnieuwe via het Vodafone netwerk.

Als U de losstaande regel goed leest,is hetgeen U denkt,dus niet waar,want U betaalt ALLE MOBIELE KOSTEN vanuit 1 en dezelfde bundel. (uitgesmeerd over maximaal 3 maanden)

Groet:Zoekertje