In we winkel van Apple werd mij uitgelegd dat ik ergens kon instellen dat al mijn aankopen in de Apple store werden afgeschreven van mijn rekening.

Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ja, dat kan via Click&Buy. Ik raad het alleen wel af, zoek maar eens naar recensies over dit bedrijf.

Schijnt nogal corrupt te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt, click and buy is het meest pruts bedrijf waar ik ooit mee gewerkt heb. ze probeerden 79 cent van mijn rekening af te schrijven en ondanks voldoende saldo, ging het niet (foutje). toen moest ik 79 cent + 15 euro "automatische incasso kosten" betalen. dat heb ik natuurlijk niet gedaan, geen enkele bank die geld rekent voor zo iets en ten tweede, hoe lang ben je daar mee bezig? 3 seconden on een keer op een knop te klikken? dat lijkt me een uur loon van 18.000 euro per uur, dus vergeet het... een hoop brieven met goedkope bedreigingen dat als ik niet betaal er een incasso procedure wordt opgestart. mijn account werd inmiddels geblokkeerd, dus daar kan ik niks meer mee (muziek en apps gekocht twv. honderden euro's) maar nog steeds geen rekening betaald. maar goed, ik raad je dus click and buy ook af! en ik ben niet de enige!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En jij bent niet de enige als ik zo eens kijk op internet. Heb het overwogen om te doen, maar er zijn zoveel mensen met precies dezelfde situatie als jij dat ik me er niet aan waag.