Kan mij iemand uitleggen waar je je Ping nummer vind?

Ik weet het niet zeker.
Maar je ping nummer heeft letters en nummers toch?
Want die kan ik niet vinden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K

Antwoorden (3)

Op de zijkant van je blackberry doos ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Menu-opties-status.

Dan zie je het naast "PIN-code" staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Makkelijkste is om Blackberry Messenger te starten (Dat je de lijst te zien krijgt met al je ping-contacten enzo, en van waar uit je met iemand kan pingen), en dan gewoon op de menutoets te klikken en 'View my profile' te kiezen.
In dit scherm kun je o.a. je afbeelding wijzigen, maar ook je pingnummer lezen.

Als je een wat nieuwere versie hebt kun je hier ook je PIN-Barcode zien (dat is een zwart wit plaatje dat door andere Blackberry's gescand kan worden, en dan kom je ook in hun contactlijst). Als je dat wil moet je bij PIN-Barcode op 'Show' klikken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met menutoets bedoel ik dus dat Blackberry-logo knopje :P
Waarmee je naar je menu gaat en alles....