Ben van plan een Motorola Defy aan te schaffen. Echter, ik zie deze nergens in de winkel om deze even in de hand te kunnen houden. Iemand?

Verder hoor ik in de winkels waar ik ben geweest negatieve reacties over de service van Motorola, klopt dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik zou toch voor een ander toestel kiezen zoals de nieuwe Samsung Galaxy S die bijna uitkomt. Defy is al weer een tijdje op de markt. Ook is Motorola niet echt specialist op Smartphone gebied.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Defy kun je bij o.a. vrijwel elke Media Markt / Saturn uitproberen, maar het is een zeer specifiek toestel. Zo hij is IP-67 gecertificeerd wat inhoudt dat hij stof-/spat-/stootwaterdicht is tot op zekere hoogte.

Zeg je nou dat laatste interesseert me niks, dan heb je een zeer gelijkwaardig toestel aan de Samsung Galaxy Ace.

Tevens is de garantie-afwikkeling van Motorola niet bijzonder goed of slecht te noemen. Ze worden in Nederland gerepareerd door voornamelijk Solid Vision en hebben vrijwel exact de zelfde garantie-voorwaarden als Samsung/LG/.. etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stof-/spat-/stootwaterdicht vindt een een koopargument
P.s. Ik twijvel ook tussen de Ace en Defy :-)