Wat zou beter zijn, een iPhone 4 of een soortgelijke telefoon maar dan van bijv. Samsung?

Ik heb een iPod Touch, die fijn werkt. De iPhone werkt ongeveer hetzelfde alleen heeft die wat meer mogelijkheden. Maar nou vraag ik me af of bijv. Samsung met hun soortgelijke smartphones daar tegen op kunnen. Denk aan apps, muziek, snelheid enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (8)

Ik heb een iPhone 4 en hij bevalt super, Apple was wel de eerste die een smartphone als deze op de markt bracht, dus heeft de meeste patenten en de beste techniek, de rest is namaak, vind ik. De prijs is wel hoog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iphone'ikhad samsung-galaxy S
maar dat beviel me niet &nu heb ik een iphone die bevalt me een stuk beter!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung Galaxy s ! IPhone is beperkt doordat alles op mac is toegespitst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor je gezondheid (en die van de mensen om je heen) zou je eigenlijk voor de Samsung moeten gaan. Zie mijn antwoord op een gelijke vraag van twee weken geleden ("
iemand ervaring met zowel de iPhone 3Gs als de Samsung Galaxy S? Zo ja; welke vind je beter/fijner?")

Voor je privacy schijnt het ook beter te zijn, ik weet niet hoe belangrijk je dat vindt?

En qua kosten schijnt de Galaxy het ook te winnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeker geen apple kopen is zegt niet dat ze slecht zijn maar de nieuwe smartphones die nu uitkomen zijn beter omdat de dual processors gebruiken en hoogere kwaliteit camera's en de apple is vergeleken met andere smartphones duur.een echte iphone killer is de samsung galaxy s2 die binnenkort uitkomt zeker een aanrader!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een iPhone natuurlijk , maar het is jou keuze zou wat tijdschriften er op na slaan dan kom je zelf tot de conclusie welke het beste voor je is succes er mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga je voor de specs en weinig beperkingen: android
Ga je voor gebruiksgemak: iphone
Trouwens, je kan altijd nog je iphone jailbreaken voor minder beperkingen. Ik zou als je voor een iPhone kiest wel wachten tot de iPhone 5
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou gewoon ff op de iPhone 5 wachten want die is beter :D