Hoe kan ik weer apps in de appstore kopen? (clickandbuy probleem)

Ik heb een iphone 3gs, en ik kan al een jaar niks meer kopen in de appstore. Dit omdat er ooit niet genoeg geld op mijn bankrekening stond zodat ik een app niet kon betalen. Ik heb geen creditcard dus ik heb het via clickandbuy. Nu is mijn account bij iTunes en bij clickandbuy geblokkeerd. Clickandbuy heb er nu 30 euro bovenop gegooid. Ik wil het geld betalen, maar clickandbuy zegt dat het naar een incassobureau is verstuurd genaamd Intrum Justitia, dus ik moet het met hun afhandelen. Nu heb ik hun een mail gestuurd en ze zeggen er niks vanaf te weten. Toen heb ik meerdere keren weer contact met clickandbuy proberen op te nemen, maar ze nemen nooit op, of reageren niet op mailtjes. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik weer apps kan kopen? ik heb maar 1 rekeningnummer dus ik kan niet een nieuw account bij clickandbuy aanmaken. Ik waardeer het enorm als iemand mij kan helpen hiermee, aangezien ik al een JAAR vastzit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Er zijn zo verschrikkelijk veel mensen die problemen hebben met dat corrupte Click&Buy, als je op Google zoekt zul je vrij veel resultaten vinden met reacties van mensen in een soortgelijke situatie.

Mocht het in ieder geval verkeerd gaan met Click&Buy dan schijnt het zeer moeilijk te zijn om het weer recht te zetten.

Nee, ik koop wel iTunes cards.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan toch via ideal een betaling doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer zo snel mogelijk je account bij C&B te beëindigen.
Kijk goed op de website voor een nummer. Ik heb hetzelfde aan de hand gehad ik meen dat ik een nummer vond van een A'damse vestiging. het 020-nummer Er bestaan twee nummers, eindigend op 920 en 919 (020-7947919)
Gebruik daarna gewoon ITunes kaarten voor aankopen in de App store
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is het probleem, c&b is overgenomen door een Duitser, er is ook geen Nederlandse helpdesk meer, en als je naar de nummers belt word er gewoon niet opgenomen.. Jaa maar als je een iTunes account aanmaakt moet je aanklikken hoe je je apps
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is het probleem, c&b is overgenomen door een Duitser, er is ook geen Nederlandse helpdesk meer, en als je naar de nummers belt word er gewoon niet opgenomen.. Jaa maar als je een iTunes account aanmaakt moet je aanklikken hoe je je apps wilt betalen, via creditcards of clickandbuy.. Giftcards staat er niet tussen.. Dus hoee