Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verschil blackberry bold 9780 en curve 9300.

Wat is nu het verschil tussen een blackberry bold 9780 en een curve 9300, behalve het uiterlijk natuurlijk.

Welke van deze 2 is beter en wat is er precies beter aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
906
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
480 (is een volvo, trouwens)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

er zijn verschillende verschillen, het prijsverschil van ongeveer 140euro, de belangrijkst specificaties verschillen zijn:
schermresolutie
de bold 480*360, de curve 320*240
camera
de bold 5mp, de curve 2 mp
geheugen
de bold 512mb, de curve, 256
accu
in de bold zit een grotere batterij, en heeft een iets langere gespreks en stand-by tijd.
kijk voor de volledige lijst met specificatie de bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij de bold krijg je meer waar voor je geld. Belangrijkste dingen zijn; meer geheugen, betere camera en een meegeleverd sd kaartje van 2gb.

Op de link kun je beide telefoons naast elkaar leggen in overzichtje met de specificaties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt niet altijd een sd kaartje van 2gb erbij
De blackberry bold heeft een camera van 5 megapixel met autofocus. De bold gaat 528 uur mee en de curve 408 uur. De bold kan divx afspelen en de curve niet. De bold heeft gps en de curve niet

kortom:

ik zou de curve halen omdat die veel goedkoper is en er weinig verschil is met de bold.

Toegevoegd na 3 minuten:
Maar als je juist een telefoon wilt met divx en gps erop en je hebt het geld ervoor zou ik de bold halen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had het over de nieuwste curve de 9300, deze heeft wel gps en gewoon 3g,
En ik neem abbo dus geld is niet het probleem.
Dus dan denk ik dat de bold beter is?
Bold is duurder, Curve is IETS kleiner maar voelt ook meer als een speeltje aan. Bold is ook wat Stoerder zegmaar. Ik raad de bolt aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding