Iphone loopt vast wat nu?

ik probeerde net de 4.3 iPhone update te installeren, maar tijdens het updaten crashte hij opeens. Ik heb een simlock vrije iPhone. Als ik mijn iPhone nu probeer aan te sluiten op de PC dan zegt hij: Kan iPhone niet aansluiten vanwege onbekende fout. Het toegangsscherm staat open en er staat zo'n rondje dat hij aan het laden is. Ik kan hem niet herstellen, niet opnieuw opstarten en de simkaart eruit halen werkt ook niet. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Druk op de uit knop van je iPhone. Tegelijkertijd druk je ook op de centrale menu knop aan de voorkant van je iPhone. Als je dit tegelijkertijd doet zal de iPhone zichzelf resetten en vervolgens opnieuw opstarten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Druk de homeknip en de aan/uit knip tegelijk in en wacht een tijdje. Als het goed is start je iPhone opnieuw op en herkent je computer hem weer. Hoop dat het werkt