Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iphone loopt vast wat nu?

ik probeerde net de 4.3 iPhone update te installeren, maar tijdens het updaten crashte hij opeens. Ik heb een simlock vrije iPhone. Als ik mijn iPhone nu probeer aan te sluiten op de PC dan zegt hij: Kan iPhone niet aansluiten vanwege onbekende fout. Het toegangsscherm staat open en er staat zo'n rondje dat hij aan het laden is. Ik kan hem niet herstellen, niet opnieuw opstarten en de simkaart eruit halen werkt ook niet. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
624

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Druk op de uit knop van je iPhone. Tegelijkertijd druk je ook op de centrale menu knop aan de voorkant van je iPhone. Als je dit tegelijkertijd doet zal de iPhone zichzelf resetten en vervolgens opnieuw opstarten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Druk de homeknip en de aan/uit knip tegelijk in en wacht een tijdje. Als het goed is start je iPhone opnieuw op en herkent je computer hem weer. Hoop dat het werkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding