ik wil een abonnement met internet maar dan kun je kiezen uit 10, 20, 30 en 500MB hoelang kun je daarmee op internetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Dat is verschillend per site die je gebruikt. Youtube heb je bijvoorbeeld heel veel mb voor nodig maar als je op msn zit heel weinig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan beter op zoek gaan naar iemand die een flat fee aanbiedt. dus onbeperkt internet voor een vast bedrag

bedenk dat er ontzettend veel data verkeer onopgemerkt
heen en weer gaat en je al gauw over je max zit
en dus ongemerkt weer meer betaald
een vast bedrag geeft zekerheid en je kunt daarmee doen en laten wat je wilt.
capthavoc
13 jaar geleden
Met 500 mb kan ik heel kort internetten, ik heb vandaag al 1500 MB verbruikt. Maar ik ben aan het downloaden, filmpjes aan het kijken, enz. Als je alleen wat gaat internetten dan gem. 13 mb per uur. Hieronder zie je getallen, kijk ook op de sites die ik bijvoeg. En let op, zet je automatische updates uit, van windows, je anti-virus, enz., want dat tikt aan hoor.
Een kennis van mij die had prepaid internet en een laptop die ze tijdje niet had verbruikt, ze had 50 mb, in paar seconden op.

Gemiddeld verbruik in MB:
Internetten per pagina met veel tekst en weinig afb. 0,25 MB
Internetten per pagina met veel afbeeldingen 2 MB
E-mail zonder bijlagen ontvangen, openen of doorsturen 0,01 MB
Openen nieuwsbrief in HTML 0,05 mb
Word-document openen/versturen 0,5mb
Excel-document openen/versturen 1
Foto downloaden/uploaden 1
Radio luisteren (per minuut) 1
PowerPoint-document openen/versturen 3
Muziek MP3 downloaden (per MP3) 4
Videostreaming (per minuut/lage resolutie) 8

Kan je zeggen wat je wilt doen op internet? (hoef niet te weten welke sites je bezoekt, maar is het 1 x per dag mail checken, of veel op internet surfen, filmpjes kijken, enz??) Dan kunnen we misschien betere tips geven.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik lees net op de site, allesovermobielinternet, dat je een programma kunt downloaden, waarmee je kunt kijken hoeveel je gemiddeld verbruikt, Ik weet niet hoe je nu internet? Als je dat programma download, en je gedraagt je zoals je van plan bent met dat mobiele internet, dan weet je wat je verbruikt. ! ! Goed ideetje!

Toegevoegd na 8 minuten:
Dat is dus bitmeter, de 3e link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je draadloos internet neemt kan je het beste een abonnement nemen waarmee je onbeperkt kunt internetten. Zoveel MB daar ben je namelijk zo doorheen als je een filmpje op internet wil kijken of wat wilt downloaden. Kijk eens op de site die ik hierbij zet daar staan de beste abonnementen voor draadloos internet.