Ik heb een Sony Ericsson Xperia. Het probleem is dat hij snel warm wordt en daardoor uit gaat. Heeft iemand een oplossing?

Ik heb een Sony Ericsson Xperia. Het probleem is dat hij snel warm wordt en daardoor uit gaat. Het ligt niet aan de batterij. Het is zelfs zo erg dat ik hem af en toe in de ijskast moet doen. Over 6 maanden kan ik pas een nieuwe nemen. Maar ben bang dat ik hem niet kan gebruiken in de vakantie. Omdat het daar al warm is. Weet iemand misschien een oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Hier heb je toch een probleem.
Zoiets had ik ook met mijn laptop. Waarschijnlijk is de ventilator kapot. Ga even langs bij de winkel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb zelf een xperia X10 met een soort gelijk probleem.
Je hebt 2 jaar fabrieks garantie.
Mijne is nu voor de 2e x voor reparatie bij mijn provider.
Dus best oplossing is terug naar je provider gaan telefoon op laten sturen voor reparatie.