Maand lang internet op telefoon in buitenland?

Is het mogelijk om in de zomervakantie een maand lang internet in het buitenland te kopen via Tmobile?
Ga een maand op vakantie en wil graag internet op mijn telefoon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Er geldt een maandlimiet van €59,50 in EU-landen, en daarbuiten een daglimiet van €50,00. Als je je limiet nadert krijg je een sms van T-mobile. Ik vindt persoonlijk niet heel handig, vooral als je buiten de EU bent. Kijk voor meer info in de link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Buiten de EU (zone 2 en 3) geldt automatisch een dagelijkse limiet van €50,- incl. btw" Dus ik weet niet wat je bedoeld...? Klik maar op de link als je twijfelt.

Andere antwoorden (2)

Het ligt eraan naar welk buitenland je gaat. Hou er rekening mee dat de kosten erg hoog kunnen zijn voor datagebruik in het buitenland.
Als je een maand weg gaat en regelmatig internet gebruikt dan kan je vaak beter in het buitenland een simkaartje met (onbeperkt) internet kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zelf een gaan proberen om een lokale prepaid kaart te bemachtigen. Zodat je tegen voordeligere kosten kunt werken.
Je krijgt dan wel tijdelijk een nieuw telefoonnummer.