Een nieuwe mobiele telefoon. Welke moet ik nu kiezen?

Om eerlijk te zijn wordt ik niet goed van al die vragen over mobiele telefonie, maar mijn contract zit erop en ik mag een nieuwe gsm uitkiezen. Maar welke?
Nokia komt niet tersprake, dat is niet mijn ding. Op dit moment heb ik een LG KM900, maar ben er niet kapot van. Ik wil een vrij simpele gsm, met bluetooth, simpel (ouderwets) gebruik voor (af en toe) een smsje, een leuk spelletje is welkom, internet is niet een must, maar moet het wel doen (heel gemakkelijk graag) in het geval ik het nodig mocht hebben. Niet teveel van die rommel die je toch nooit gebruikt, een camera van min. 3.0 Mpxl en dat was het wel zo'n beetje.
Iemand die een leuk en eerlijk advies kan geven? Budget is niet van toepassing.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je word terecht niet goed van al die vragen over mobiele telefoons.
Dit is er ook een. Het enige wat je hier kan krijgen is een enorme reeks van meningen.
Het is en blijft toch een heel persoonlijke keuze????
Waarvoor er hele goede vergelijkingssites bestaan??? Volgens mij mag dat niet: meningen inventariseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk, maar ik was niet op de hoogte van die vergelijkingssites. Die hele mobiele telefoonwereld kan me in principe gestolen worden, maar ik heb het nu eenmaal voor mijn werk nodig.

Het beste antwoord

De Samsung Star is een simpele telefoon met ee 3 mp camera. Hiermee kun je heel simpel sms'en en hij is niet duur (geld maakt altijd wel een beetje uit toch? :)
Met een iPhone kun je ook veel, maar je moet er wel het type voor zijn.
Jammer dat je geen Nokia wilt, deze heeft wel veel telefoons zoals jij die beschrijft.

Een wat oudere telefoon die ik zelf ook had was de Sony Ericsson k800i, een zeer degelijke telefoon, nu wel wat 'ouderwets'. Het is zeker simpel, hij heeft ook een vrij goede camera, je kunt er alleen niet gemakkelijk mee internetten (heeft ook geen wifi)
Ik neem aan dat je geen nieuwe telefoon zoekt, voor simpel gebruik hebben die meestal (te?) veel functies.

Dit zijn gewoon een paar voorbeelden waar ik zo even opkwam, er zijn vast nog wel meer.
Suc6 met het uitzoeken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk zal ik er nooit mee internetten, daar heb je computers voor met een lekker groot scherm. Het gaat me er puur om dat mocht het ooit eens echt nodig zijn, dan moet ik er gelijk en zonder problemen gebruik van kunnen maken.
Maar die Samsung Star (heb even gekeken) is wel zo'n beetje het type waar mijn interesse naar uitgaat, lekker met zo'n uitschuifbaar toetesenbord. Zag dat Sony Ericson ook zoiets heeft. Maar eens even wat gaan lezen. Bedankt.
+1

Andere antwoorden (4)

ik raad de nokia e71 aan, heel makkelijk van gebruik met internet, kan spelletjes downloaden. heeft een 3.2 mp camera. Erg fijne telefoon heb hem zelf ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom niet een blackberry? Bijvoorbeeld de bold9700...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Htc desire! Deze heb je met toetsenbord en zonder. Je kan er alles mee doen en het is niet te ingewikkeld.

Je kan ook in je familie en vriendenkring even kijken en testen welke telefoon bij jou past.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de iPhone is echt SUPER!!!!!

hij heeft wel touchscreen, en je kan hem met/zonder abbonoment kopen.

als je met abbonoment doet, moet je ongeveer tussen de 30/40 euro per maand betalen, maar dan heb je onbeperkt internet!! dat is SUPER handig, want dan heb je overal waar je bent, internet!! en op de iPhone heb je ook de AppStore, en daar kan je spelletjes en muziek mee kopen, maar je hebt ook heel veel spelletjes gratis, en dan moet je die gewoon downloaden. (dat is heel gemakkelijk!! ook voor een beginner!!)
en er zit een super goede camera op.

als je zonder abbonoment(dus met prepaid) doet, kan je ook op internet, maar dat kost nog wel best veel beltegoed (daarom raadt ik MET abbonoment aan!)
bij de iPhone met prepaid, kun je ook weer op de AppStore spelletjes downloaden!!
en natuurlijk heb je ook zonder prepaid, een hele goede camera (met of zonder abbonoment, kun je ook filmen)

dus alles is eigenlijk het zelfde met of zonder abbonoment,
maar met abbonoment is het fijnste, want dan kan je tenminste onbeperkt op internet.

succes met alles
groetjes.