Wat kost het bellen naar een 0900 nummer vanaf een mobiel?

Het nummer zelf wordt 15cnt/min voor gevraagd. Maar dit is dan als je vanaf een vast toestel belt.
Wat kost het vanaf een mobiel met een Hi 2010 Bel&Sms 15 abonnement

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Voor jouw abonnement van Hi wordt dan het buiten bundel tarief berekent. Deze bedraagt 33 ct per minuut.
Wat dus neerkomt op 15 ct + de extra kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon (33 ct) is in dit geval de kosten voor je gesprek dus 48 ct per minuut.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daarbij komen dan nog de kosten van het mobiel bellen deze bedragen per minuut per provider een verschillend bedrag
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja duh, dat wordt ook op het bandje vertelt.
Maar HOEVEEL is dat dan?
ronron1212
13 jaar geleden
dat ligt eraan bij welke provider je zit en wat er in je contract staat wat je betaald per minuut