Ben simkaart op blackberry?

Hallo iedereen,
als ik een ben simkaart met internet in een blackberry doe
kan ik dan gewoon ook pingen enz op blackberry of moet je een special abbo hebben voor blackberry?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Om te kunnen pingen met de Blackberry via Blackberry messenger ( de ping van Blackberry) heb je een BIS ( Blackberry internet service) abonnement nodig. Bij Vodafone heet het BIS bij andere providers zoals KPN en T-Mobile, heet het "Instant E-mail" Zonder dit abonnement kun je niet pingen met de Blackberry al kun je wel gewoon Whatsapp gebruiken wat vergelijkbaar is met het pingen van de Blackberry. Ook msn werkt niet op je Blackberry zonder BIS abonnement of je moet het online doen via Ebuddy ofzo. Maar dan maak je dus niet optimaal gebruik van de mogelijkheden van je Blackberry. Ben levert tot nu toe geen Blackberry internet, dus het antwoord op je vraag is: "Nee, je kunt dan niet pingen"en "Ja, je hebt een Blackberry internet bundel nodig"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee daarvoor heb je abonnement nodig wat gemaakt is bb. Alleen zo kun je de bb optimaal gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet nodig. Toch is het goed om te kijken als internet bij je abbonement in zit. Ook is het goed om te kijken als je mobiel wel simlockvrij is, want anders past ben helemaal niet in je blackberry.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor pingen heb je internet nodig, niet per se een abonnement, maar dan moet je wel opletten of de kosten niet te hoog oplopen.
Je hoeft niet speciaal een Blackberry te hebben, je kunt voor Android en Nokia ook prima de gratis software van Palringo downloaden. iedereen kan meepingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om te kunnen pingen heb je wel degelijk Blackberry internet nodig anders werkt het niet. Wat jij noemt is geen Blackberry ping