Wat zou voor mij het voordeligste sim-only abonnement zijn?

Mijn contract loopt af, en ik zoek een aansluitende goede simonly abonnement.
Ik bel ongeveer 400 minuen, sms ongeveer 30 per maand, en heb graag eenvoudig internet abo erop.

Het liefst zou ik ook de belminuten mee willen nemen als ik ze niet opgemaakt heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Misschien moet je eens vergelijken op bijv. gsm.nl daar kun je met een menu makkelijk je opties instellen en het bedrag aflezen, voor verschillende providers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ha, die Floris;

Van al die belbundels en dergelijke weet ik niets, maar United Consumers heeft wel altijd sterke aanbiedingen, ook met sim-only abonnementen.