Waarom heb ik geen wifi verbinding?

Ik kan sinds zondag avond niet meer op wifi met mijn Sony Ericsson Xperia arc. Hij is wel gewoon verbonden met onze router en geeft aan dat het signaalsterkte goed is. Als ik via wifi op internet ga geeft mijn telefoon aan dat ik geen verbinding kan maken met de server. Als het probleem aanhield moest ik contact opnemen met mijn provider (Vodafone).

Nu heb ik dat gisteren gedaan en toen werd mij verteld dat mijn wifi en mijn gewone data verkeer waarschijnlijk een conflict hebben. Wil ik wifi gebruiken moet het data verkeer uitstaan en andersom.

Nu heb ik dat geprobeerd en heb ik wel internet via data verkeer en niet via wifi.
Mijn vader en zusje hebben gisteren hun nieuwe telefoon binnen gekregen en zitten met precies hetzelfde...

Weet iemand hoe dit kan en wat we er aan kunnen doen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Het beste antwoord

Kijk of voor je modem of router een update beschikbaar is.

typ in je adres balk van je internet browser:

- Dan log je in met (Naam) Admin (WW) Admin (Of je eigen wachtwoord die je hebt ingestelt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt allemaal! We hebben de router opnieuw opgestart en hebben allemaal wifi!!

Andere antwoorden (1)

ik denk dat je probleem ligt aan het feit dat je vader en zus nu opeens ook een nieuwe telefoon hebben ip adressen raken in de war ?
probeer dit eens log in je router en zet de wireles securtiy even uit en probeer dan alle telefoons uit als deze dan wel gevonden worden worden ze ook gezien als vertrouwde devices
log dan weer in je router en zet de wireless security weer aan probeer dan je phone's nog eens.
capthavoc