weet iemand een goedkope website voor mobiele telefoons simlock vrij? tot 50 euro

het liefst wil ik toch green tot 50euro

Weet jij het antwoord?

/2500

ik heb laatst een htc wildfire gekocht bij www.mobilesandmore.nl nu is de htc niet 50 euro maar het is wel een erg goedkope (internet)winkel Toegevoegd na 58 seconden: ik heb laatst een htc wildfire gekocht bij www.mobileandmore.nl nu is de htc niet 50 euro maar het is wel een erg goedkope (internet)winkel Toegevoegd na 3 minuten: sorry voor die twee VERKEERDE links, dit is de goede !! http://mobieltjesenzo.nl/

een site weet ik niet, maar in de stad kan je allerlei kraampjes vinden die dat voor€20 euro doen.

Www.gsmarena.com of bij een provider een prepaid mobieltje kopen en simlockvrij laten maken(illegaal)

Kijkshop , ik heb er 1 vandaan voor 20 euro

Op Ebay.com kun je wel touchscreens bestellen, nieuw voor soms zelfs minder dan 50 euro, incl verzending. Zelf heb ik een paar maanden geleden een LG gekocht in China op ebay Probleemloos, niets met douane, geen verzendkosten, gewoon nederlands als keuze in het menu. De prijs was voor een nieuwe ongeveer gelijk een tweedehandsje hier op marktplaats.nl Altijd betalen met Paypal dan heb je geen risico, bij vermissing gaat iemand betalen, en dat ben jij niet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100