iPhone 5 vraagjes

Als ik kijk op google vindt ik er al, een internet vriend heeft er een zegt hij maar of dat zo is? bestaan ze eigenlijk wel? En zijn ze al te koop, elke informatie is welkom

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Kimath
13 jaar geleden
iPhone 5 bestaat nog niet, dus die vriend die liegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iphone 5 komt in 2012 uit (ik weet niet welke maand) Dus niemand weet het

Antwoorden (9)

komt pas in september... kan dus niet, no way.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iPhone 5 komt pas in september dus volgensmij liegt je internet vriend ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iphone 4G is nog niet zo lang uit. De iphone 5G is nog niet uit, anders zou dat wel op de site van apple zelf staan. Die internet vriend kan dus alleen een iphone 5G hebben als hij bij apple werkt en een mogelijk prototype mag testen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
over de iphone 5 is nog niks officieels bekend. Zelfs de productie van de iphone 4 is nog niet teruggeschroefd, dus de 4 zit er op het moment nog niet aan te komen.

Het is dus onmogelijk om een iphone 5 te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Video toont iPhone 5 met interface iOS 5' - update
Door Arnoud Wokke, dinsdag 19 april 2011 15:35, views: 50.405
Een Vietnamees claimt een prototype van een witte iPhone 5 met iOS 5 in handen te hebben. Het design wijkt niet af van dat van de iPhone 4, maar iOS 5 laat wel een heel andere implementatie van multitasking zien op de smartphone.
Het gaat om een prototype met een opslagcapaciteit van 64GB, claimt de Vietnamese site Tinhte, maar er zijn geen foto's of scènes in de video om dat bewijzen. De witte iPhone 5 laat op het gebied van design geen afwijkingen zien van de iPhone 4 en het prototype heeft zelfs nog de veelbesproken metalen zijkant met kieren. Overigens noemt Tinhte het niet 'iPhone 5', maar 'de volgende iPhone'. Of dat zo is, is onduidelijk; Apple zou ook 64GB-versies van de iPhone 4 hebben getest.
Op de iPhone zou iOS 5 draaien. Hoewel de video niet veel laat zien, is wel een taakbeheerder te zien die behoorlijk afwijkt van de wijze van taken wisselen onder iOS 4. Waar in iOS 4 een balk met iconen te zien is, is dat in iOS 5 volgens de site een overzicht van openstaande vensters. Dat systeem doet denken aan Maemo 5, het besturingssysteem van de Nokia N900. In de taakwisselaar is ook een zoekoptie te zien.
Er gaan al enige tijd geruchten over de opvolger van de iPhone 4 en iOS 4. In de afgelopen jaren bracht Apple zijn iPhones altijd in de zomer uit. Veel geruchten wijzen nu echter op een release in het najaar. Een sterke aanwijzing daarvoor is dat iOS 5 nog niet is gepresenteerd, terwijl een nieuwe iOS-versie in voorgaande jaren eind maart of begin april werd getoond.
Hoewel het zou kunnen dat de video niet echt is, heeft Tinhte in de afgelopen jaren een goede naam opgebouwd. Zo kwam via de site al voor de aankondiging beeldmateriaal van onder meer de iPhone 4 en HTC Tattoo naar buiten.

http://www.youtube.com/watch?v=L6_fS4XwZyo&feature=watch_response

Groet:Zoekertje

PS. De iPhone 5 is nog lang niet op de markt !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die. Internet vriend van jou liegt, hij komt pas uit in september
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn al video's uitgelekt waar mogelijk beelden van het prototype van de Iphone 5 op zouden kunnen staan. Maar dit is natuurlijk nooit zeker. Overigens was er ook al zoiets gebeurd bij de Iphone 4 dus het zou altijd kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op youtube vind je heel veel reviews van de iphone 5, volgens Mij is hij nog niet uit in nederland maar wel in andere landen ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het wordt geen iPhone 5, eerder een iPhone 4s, zoals de 3 serie