Help! Ik wil een gsm die...

Ik wil een gsm gaan kopen die heel veel dingen kan.
Vereist is:
Prepaid € 0 t/m € 200,-
Internet kosten: € 0 t/m € 13,- per maand.
Heel belangrijk: goed YouTube filmpjes bekijken.
Snel typen.
Kunnen 'pingen' naar iPhones of naar BlackBerry's®
Twitter
Facebook
Hyves
SPELE.NL!!!o_o
POKÉMON
MAILEN
Internet waarop ik GOED filmpjes kan bekijken.

* Excuses voor de gebiedende taal
BVD,
Chris

Toegevoegd na 29 seconden:
Edit: Géén abonnementen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen enkele telefoon kan spelletjes spelen op spele.nl

Antwoorden (5)

Hm moeilijk. Je telefoon moet wel flash hebben.. Ik zou toch voor 2e hands gaan, en dan een Htc desire. Als hij simlock vrij is zou ik HI prepay nemen. Dat is 12 euro internet in de maand. Of 2 euro voor 1 week.
Verder kun je ook zelf naar een mobiel zoeken die flash ondersteund, wifi en 3G. Eventueel Android, is heel fijn :)
Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Er is zelfs nu een actie van 5 euro per maans van Hi!

Toegevoegd na 2 minuten:
Maand* ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. Spele.nl kan sowieso niet, iPhone is dan het beste want daar kan je goed YouTube filmpjes op kijken maar weinig andere filmpjes en ook geen Pokémon. Het kost een berg dan, vooral zonder abonnement.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mmm, spele.nl zal sowieso niet lukken...
Als je echt een hele goeie wil zou ik voor iPhone gaan, maar iPhone is vrij prijzig.
Wil je iets goedkoper dan is blackberry een goed idee, heeft nu ook eerste zoveel tijd gratis internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je een smartphone nemen, dan kan je allerlei apps downloaden: spelletjes en toepassingen. Internet kan je vaak al voor €3,- p.m. krijgen bij een abonnement. Met prepaid heb ik geen ervaring. Maar je kan meestal bij elk toestel zelf kiezen of je prepaid of abonnement wilt

Ik kan je android aanraden boven Apple omdat apple vaak nogal moeilijk doet met dingen die het toelaat. Ze hebben zelf veel mooie dingen maar willen ook alleen maar hun eigen programma's aanbieden. (Heb ik gehoord).

Ik heb zelf een Galaxy S, werkt prima. Misschien een beetje duur om zo in 1 keer te kopen. Je kan ook tweedehands proberen. Zijn erg veel mensen die hun telefoontje al na een paar maanden zat zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HTC Wildfire, alleen is de resolutie van dat ding een beetje crappy. je zal een abo moeten nemen, tenzij je 10 cent per KB wil betalen voor internet. voor youtube vreet kb's

Pingen is (nog) exclusief voor de RIM (blackberry).