Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een blackberry prepaid kaartje gekocht, maar niks wat ze beloofd hebben doet het. wat nu ?

de medewerkers van t-mobile hebben mij een kaartje voor de blackberry prepaid verkocht voor 20€ ze zeiden dat er beltegoed dan op zou staan, internet zou hebben en 300 gratis smsjes zou hebben. ik stopte het kaartje in mijn blackberry en moest alleen een pincode invoeren, nu blijkt dat ik géén internet géén beltegoed en ook géén 300 smsjes heb. hoe kan dit en wat heb ik verkeerd gedaan ofzo ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
645

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

je moet eerst opwaarderen :)

Toegevoegd na 19 seconden:
warderen* lol
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk moet je je kaart activeren via internet ?
kijk eens in de handleiding of op de site van t-mobile
denk dat je een account moet maken om dat extra beltegoed op je saldo te krijgen.

meestal zit er net genoeg bel tegoed op om het prepaid nummer te bellen dat kan ook gratis meestal
Dan zou je in principe een beltegoed code moeten invoeren
volgens de prepaid kaart je weet wel zo eentje die je open moet krassen of op de bon van de winkel staat dan denk ik ook een opwaardeer code ????

gratis opwaardeer nummer bellen code invoeren afsluiten met #
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding