ik kan geen filmpjes die ik heb gemaakt met mijn bb verwijderen?

Ik heb een bb curve 8520 en ik heb 8 filmpjes gemaakt die ik wil verwijderen..
Maar als ik op verwijderen druk krijg ik een melding "bezig met verwijderen" maar de volgende dag is hij dan nog steeds niet klaar..
En na enige tijd (9 uur) is de melding weg, maar het filmpje is niet verwijderd?!
Help?

B.v.d.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als ik jou was zou ik even een zogenaamde Battery pul doen.
dit houdt in dat je je batterij uit je curve verwijdert terwijl hij aanstaat. laat de batterij 1 minuutje eruit en stop hem dan terug.

daarna zou alles weer goed moeten werken;)
volgens vodafone is het goed om dit 1 keer per week te doen, structureel. helpt om dit soort fouten tegen te gaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sluit hem eens aan op je pc met de usb kabel. Dan kun je ze waarschijnlijk wel gewoon verwijderen.