Nee. Wi-Fi is draadloos internet en maakt geen gebruik van het mobiele netwerk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het goed is word de 3G verbinding afgesloten als je wifi start, omdat jde iPhone 3G maar via een apparaat (3G ontvanger of wifi ontvanger) verbinding kan maken met het internet. Dus als je wifi gebruikt word er geen 3G verbinding gemaakt, en zal dus ook niet de data van je abonnement worden gebruikt.
Het antwoord is dus: nee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wifi en 3G is allebei iets heel anders. 3G wordt uitgezonden door bijv. T-mobile of vodafoon (van wie jij je abbo hebt) en daarvoor moet je meer betalen. Ook is het langzamer.

Wifi daarintegen is "van jou", je kan zelf bepalen hoe snel het is, of er een wachtwoord op staat, enz.

Een iPhone schakelt altijd als het kan en het netwerk bekent is over naar wifi, omdat dat jou geld scheelt. Is er geen wifi, dan zal hij op 3g gaan, en alleen dan betaal je ervoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee je wifi is waarschijnlijk de verbinden van je huis of je buren en je 3g is betaald