beeldscherm Galaxy S doet raar

Ik heb nu ong. 3 maanden mijn Samsung Galaxy S, maar het beeldscherm doet raar; je kan het en beetje vergelijken met hoe een slak loopt. (ooit gezien? zo nee, misschien staat het op Youtube.) je kan nog gewoon doen wat je wil, maar soms zie je zegmar donkere plekken in het scherm die nar beneden lopen, heel apart! zou ik terug gaan naar T-mobile, of niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ja ik zou zeker terug gaan. Wellicht een idee dat je naar een T-Mobile winkel in jouw buurt gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk moet je een nieuw beeldscherm laten plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht het aan de telefoon zelf kunnen liggen dan kun je ook terugzetten naar fabrieksinstellingen proberen. Dat gaat echt enorm snel en makkelijk bij de Galaxy S