Ik heb een tijdje terug een abbonement afgesloten met een toestel. Nu wil ik graag een ander toestel, kan de simkaart gewoon in een andere telefoon?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Als de telefoon die je wilt kopen simlock-vrij is wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,maar in de abonnementsprijs betaal je voor de aanschaf van het toestel waaruit je de simkaart haalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, Je telefoon moet dan simlockvrij zijn of een telefoon zijn waarbij dezelfde provider bijgeleverd is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonde van de investering van het bijgeleverde toestel wat je nu in je abonnement meebetaald. Een SIM-only abonnement was dan beter in combinatie met een sim-lockvrij toestel die je overal los kunt kopen.
Succes.