Hoe kan ik contact opnemen met Hollandsnieuwe?

Ik heb vandaag een hollandsnieuwe simkaart gekocht voor 8 euro. Tenminste, dat dacht ik. Ik heb betaald voor een eenjarig abonnement van 8 euro maar na de betaling stond een bevestiging van een tweejarig abonnement van 7 euro. En ik heb wel voor die van 8 euro betaald. Hierover wil ik contact opnemen met hollandsnieuwe maar ik kan niet vinden waar dat kan. Duswaar kan dat dan?

Toegevoegd na 11 minuten:
Het is trouwens geen starttarief, want er kwam sowieso al 10 euro starttarief bij. Ik heb gewoon het verkeerde abonnement gekregen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Hier kan je uw vraag stellen en binnen de 2 dagen antwoord... http://www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice;jsessionid=Nzm7NgNYG59nQ9F7d1ZfvzkJMyG13Mf0Tn6PBGkCfRvSMdzsm9Zn!-734227094

Bronnen:
http://www.hollandsnieuwe.nl/klantenservic...

€8 is bij de meeste providers het start tarief, voor dingen als administratiekosten. Ik denk niet dat je je geld kwijt bent.

hollandsnieuwe heeft een erg slechte klantenservice, daar zal wel geen budget voor zijn. Je kan een terugbel bericht invullen: http://www.hollandsnieuwe.nl/bel_mij_terug Heb al wel van mensen gehoord dat daar vaak niet binnen 2 dagen op gereageerd word.. succes dus! Mail: http://www.hollandsnieuwe.nl/customerService/askAQuestionForm.jsp

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100