Ik heb een HTC Desire, heb een ontgrendel patroon in gesteld, maar ben die vergeten. Nu moet ik een email invullen.. maar dat werkt niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (2)

die patronen zijn vaak heel erg simpel, probeer het nog een paar keer, en breng er systeem in. Weet je nog ongeveer wat het patroon was (dat lijkt me wel!)... Doe daar wat simpele variaties op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
Je kunt het maar een beperkt aantal keer proberen, en kennelijk heeft de vraagsteller het maximum al bereikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan zal het "email-adres" wel het google / gmail adres zijn (gebruiker@gmail.com) ...
Wat bedoel je met 'dat werkt niet'? Je moet met je Google Account inloggen (niet je hotmail dus :-)).

Als je deze niet gekoppeld heb dan moet je Android Debug Bridge downloaden en installeren op de SDK. Hier een uitgebreidere tutorial : http://www.androidtablets.net/forum/android-tablet-usage-apps/6280-forgot-your-unlock-pattern.html (engelstalig)

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan ook nog safe mode proberen. Dan moet je de volume-down knop ingedrukt houden tijdens het opstarten.

Toegevoegd na 4 minuten:
Oh en nog iets! Als je emailadress 'goeievraag@gmail.com' moet je alleen 'goeievraag' gebruiken (niet @gmail.com)!