Ik heb een Blackberry 8520 Curve Vodafone. Hoe kan ik een Hi simkaart gebruiken? Ongeldige simkaart geeft hij aan

Is er een manier om die Hi simkaart werkend te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Hiervoor moet je je toestel Simlockvrij maken. Dit kan in diverse telefoon winkels voor een prijs van ongeveer 10 tot 15 euro.

Toegevoegd na 33 seconden:
Meer informatie over Simlock en simlockvrij maken:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Simlock
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als ik je vraag goed begrijp,is je blackberry niet simlock vrij
google op unlock code Blackberry 8520 Curve...en voila
zo is het mij ook gelukt!

Toegevoegd na 5 minuten:
al wat voorbeelden

http://hyfeno.com/unlock-blackberry-curve-8520/

ik heb ze niet allemaal goed doorgelezen,maar het is gratis te doen,en heel simpel...niet via de betaalde sites doen...onnodig

Toegevoegd na 9 minuten:
oja mocht je de blackberry al een jaar hebben dan zijn ze verplicht ( de provider) om je simlock code te geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indien je toestel ouder dan 1 jaar is, is je huidige provider (Vodafone) verplicht om je de unlockcode te leveren als je daarom vraagt. Met die code kun je het toestel simlockvrij maken en dan kun je de Hi simkaart ook gebruiken.

Indien je toestel jonger dan 1 jaar is, is er geen unlockcode voor handen. In dat geval is er geen legale manier om het toestel te unlocken. Het kan wel, maar dan begeef je je op het vlak van 'hacken' en dat is officieel niet toegestaan.