Ik wil een mobiel die veel dingen kan. Wie heeft een idee?

01. Twitter
02. MSN
03. Snelle YouTube filmpjes bekijken. Geen traag beeld.
04. Hyves
05. Facebook
06. LinkedIN
07. Skype
08. Goed filmen.
09. Snelle internet.
10. Bluetooth & (overal) internet. WiFi

€100 - €300
Abonnement: 1 - 3 jaar
Per maand kosten €1 - €40

Bij voorbaat dank! :)
Chris

Weet jij het antwoord?

/2500

iPhone natuurlijk!! :)

1 antwoord mogelijk een iphone 4 je zal er geen spijt van krijge ma 1 waarschuwing wil k je geven en dat is dat je na een tijdje niet zonder kan

Bb bold 9780

iPhone! De 4 is misschien wat te duur maar dan kan je kiezen voor 3g of 3gs (deze is sneller).

Enige toestel die aan al jouw specificaties kan voldoen is een iPhone 4 of je wacht tot november tot de nieuwe iPhone (naam onbekend)

Enige optie is de iPhone!

Natuurlijk een iphone of blackberry!

Ik heb vorige week de Samsung Chat 335 gekocht en voldoet aan alle dingen die jij noemt! Heel prettig toestel en lekker goedkoop, voor 100,- euro koop je deze los.

Zeker weten de iPhone!

Samsungs star is maar €100- en heeft dat allemaal behalve wifi. Zeker goed mobieltje voor zo een lage prijs;) Groetjes marijn

Een htc is zeer aan te prijzen. Het beeldscherm is helemaal optimaal te bekijken en te gebruiken.

Als je veel wilt, moet je een Android telefoon nemen. Heel veel functies. HTC Desire HD of Samsung Galaxy S zijn perfecte toestellen!

een samsung chat 350 of een samsung chat 355?

iPhone, natuurlijk! Als je niet het nieuwste toestel (iPhone 4) neemt maar dat van vorig jaar (iPhone 3GS) zijn er heel interessante aanbiedingen. Ben het zelf juist allemaal aan het uitrekenen en vond bij Telfort een abonnement voor 17,95 (eerste 9 maanden) en daarna 35,95, waarbij je het toestel gratis krijgt (in plaats van er honderden euro's voor te moeten betalen. Over een periode van 2 jaar kom ik op 30 euro per maand, voor 250 belminuten en volgens mij onbeperkt internet en surfen.

Bronnen:
http://shop.telfort.nl/iphone/Apple-iPhone...

Blackberry 9300 curve, is bewezen de snelste Blackberry op eht moment en hij kan alles wat jij wilt.

Ik zou voor een HTC desire s gaan, snelste toestel van HTC en draait op android wat echt koning is:) en al te krijgen voor 22,45 per maand.

Bronnen:
http://www.htcblog.nl/htc-aanbiedingen/htc...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100