420 euro bij dixons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het toestel los lopen zonder abbo als dat is wat je wil. De prijs voor een BB Bold 9700 ligt momenteel overal zo rond de 400 euro, voor de witte variant ong. 20 euro minder. Ik heb op verschillnde sites gekeken voor je en dit is overal zo'n beetje de gemiddelde prijs.

Je kan kijken bij de Belcompany, Kelkoo enz.
Het zal niet zoveel uitmaken scheelt hier en daar een paar tientjes.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn drie versies in de Bold serie; 9000, 9700 en 9780. De eerste twee zijn niet meer (nieuw) te verkrijgen en een tweedehands prijs hangt sterk af van de staat van het toestel.

De BlackBerry Bold 9780 kost los € 389.00 bij 2call en is met een abonnement al vanaf € 16.25 per maand (1 jarig, inclusief internet en BIS) gratis bij MTV Mobile :-)

http://www.abonnementblackberry.nl/bold9780/