Minder bereik dooir nieuwe behuizing of silicone hoesje om BB 9700?

Ik zit nu in een huis waar bekent is dat er weinig bereik is, maar met mijn originele hoesje had ik weinig bereik, maar met mijn nieuwe behuizing en silicone hoesje helemaal niks meer. Mijn vriendin zit in het zelfde huis met originele BB hoesje en die heeft wel (weinig) bereik. Kan dit komen door het nieuwe huisje van mijn BB??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
2.3K

Het beste antwoord

De nieuwe behuizing zou geen probleem moeten zijn. Als het bereik al slecht is, kan het hoesje eromheen zeker invloed hebben. Heb je het al geprobeerd zonder het siliconen hoesje? Kijk eens wat hij doet met alleen de behuizing zonder hoesje er omheen. Dan zou hij weer hetzelfde "slechte"bereik moeten hebben. Mocht dat niet zo zijn dan bestaat er ook nog een kleine kans dat de antenne misschien een beetje beschadigd is geraakt tijdens het monteren van de nieuwe behuizing.