Wie kan dit probleem betreffende mijn Sony Xperia X1 oplossen?

Sinds vandaag geeft mijn telefoon aan dat 'de stereo-headset verbonden is'. De telefoon bedoelt hiermee mijn oordopjes. Echter, ze zijn niet verbonden. Het tekentje van de headset staat ook nog in system-tray. Ik heb dit probleem al eens eerder gehad, ik weet niet hoe ik er toen vanaf ben gekomen...gewoon vanzelf ging dat toen volgens mij. Weet iemand een oplossing?

Toegevoegd na 2 minuten:
hierdoor kan ik dus niet meer bellen en gebeld worden, omdat ik niks hoor en niet kan praten. Door de oordopjes doet ie t dan weer wel

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

ik heb ook x gehad telefoon aanlaten batterije eruit hale
2 minute wachten werkte voor mijn succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat zou je er van zeggen als ik adviseer om even naar Sony te bellen.