Waarom gaat mijn I-phone wekker steeds een uur te vroeg af?

Sinds afgelopen weekend (ingaan zomertijd) gaat mijn wekker steeds een uur te vroeg af (gaat vervolgens ook niet meer af op het gewenste tijdstip). Hij heeft zichzelf automatische op de goede tijd gezet maar hoe kan het nu dat ie de wekkertijd niet 'begrijpt'?

Toegevoegd na 12 minuten:
Hij staat niet meer ingesteld op de wintertijd. Hij heeft zichzelf direct ingeschakeld op zomertijd :)

Toegevoegd na 6 dagen:
Helaas, na onderstaande tips, doet ie het nog steeds niet goed! Wie heeft nog een andere suggestie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Het beste antwoord

Hij begrijpt de verandering niet goed,
verwijder alle wekkers, en stel ze dan opnieuw in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! Ga het meteen proberen.

Andere antwoorden (1)

Je hebt de wintertijd nog ingesteld.