Galaxy S4, hoe los ik deze netwerkproblemen op?

Ik heb mijn Galaxy S4 nu ongeveer een half jaartje en kamp met ontzettend veel netwerkproblemen met dit toestel. Toen ik hem net kreeg maakte mijn telefoon geen verbinding met 3G dus is hij uiteindelijk opgestuurd. De eerste keer kreeg ik hem terug zonder dat het probleem was verholpen dus werd hij opnieuw opgestuurd. Ik kreeg hem terug en de problemen waren verholpen, en dat vond ik vreemd want ik kreeg als feedback dat het probleem niet geconstateerd was? Nu ging het dus goed tot ongeveer 1 a 2 weekjes terug. Mijn netwerk valt om de haverklap weg. Ik heb dan niet eens 'alleen noodoproepen' maar gewoon helemaal niets. Het maakt ook niet uit waar ik precies ben, want ookal zit ik de hele tijd op precies dezelfde plek, mijn netwerk blijft steeds wegvallen en terug komen. Ik had eerst helemaal geen netwerk, maar ik had mijn netwerkmodus op LTE/WCDMA/GSM gezet en nu heb ik tenminste nog iets. Ik zou het heel fijn vinden als hier misschien een antwoord op is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (1)

Ik heb hier ook last van. Ben toen naar de Samsung reparatie center gegaan, bleek dat mijn batterij bol was gaan staan. Ruim 30% van alle Galaxy S4 heeft dit probleem.

Wat je kan doen is je batterij eruit halen, plat op een tafel leggen en dan kijken of je hem kan draaien. Draait je batterij? Vraag een nieuwe batterij aan, mits je nog garantie heb. Draait je batterij niet, of heel moeilijk? Dan ligt het waarschijnlijk niet aan je batterij.

Anders zou je eventueel nog de fabrieksinstellingen terug kunnen zetten of in wat ergere gevallen, een harde reset.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe bedoel je draaien precies?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry ik heb dat inderdaad niet goed uitgelegd. Haal je batterij uit je telefoon en leg hem plat op de tafel en probeer hem te draaien. Als hij draait, dan moet je een nieuwe batterij halen/aanvragen.