Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk mijn normale vodafone belsmsweb te veranderen in een iPhone abonnement?

Ik heb nu gewoon bel-sms-web abonnement bij vodafone. Ik heb nu een iPhone en ik wil 7,2MBps internet hebben. Ik weet dat het niet de ware snelheid is, maar het is zowieso sneller dan wat ik nu heb.

Kan ik dit dus veranderen? Desnoods met meerkosten per maand.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
570

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, dat kan. Het is mogelijk om je abonnement later nog te verhogen of te verlagen. Dit hangt wel af van de voorwaarden bij jouw type abonnement. Wil je precies weten wat er mogelijk is met jouw aansluiting, neem dan contact op voor een persoonlijk advies Heb je dit Abonnement voor september 2010 afgesloten bel je met 1200 en als je hem erna hebt afgesloten bel je met 1201. Het kan wel zo zijn dat er 20 Euro in rekening wordt gebracht voor de wijziging
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK bedoel NU te veranderen, zolang ie nog loopt. Niet nadat ie verlopen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan nu. Je hebt kans dat je misschien 20 euro moet betalen voor het omzetten als je nu een "scherp abonnement hebt" en je kunt hem niet omzetten naar een "actie"bv. Maar verder is het geen enkel probleem

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding