Heb juist een nieuwe gsm en plots werkt mijn 3g niet meer, hoe komt dit?

Ik had een 'samsung galaxy ace style' en sinds vandaag heb ik een 'samsung galaxy J1' ik heb de gsm helemaal opgeladen en nadien alles ingesteld en mijn simkaart erin gestoken maar de datum stond op '1 januarie 2012' maar de gsm is pas uitgebracht in 2015 dus dat vond ik al raar, dat heb ik ook meteen veranderd, en de wereldklok stond op 1u snachts maar het was 15u. Maar mijn 3g staat ook ingesteld op 2012 dus ik dacht dat het daar aan misschien lag maar ik weet niet hoe ik dat kan veranderen? Kan iemand mij helpen? Als het niet duidelijk is vraag je het maar! Alvast bedankt!

Ik heb een foto toegevoegd daar zie je in het grijze vakje een datum staan, daar staat bij mij dus '1-31 januari 2012'.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is het mogelijk dat je al over je limiet heen bent?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Neen, ik ben er nog niet over, maar wat ik op mijn vorige gsm verbruikt hebt staat wel niet op de grafiek.

Het beste antwoord

In de screenshot laat je de verbruiksteller zien, dat staat los van 3G zelf. Het maakt dus niets uit voor je 3G of de datum van de teller goed staat ingesteld. Weet je wel zeker dat alle instellingen voor je internet goed staan? Zo nee, zoek dan eens op de site van de provider naar de juiste configuratie. Dat de datum eerst op 2012 stond (en van de verbruiksteller nog steeds) is logisch, in een computer zit een kleine batterij de tijd ook zonder stroom door laat lopen, maar in een telefoon niet, waardoor hij gewoon de eerst mogelijke tijd gebruikt die je kunt instellen in het toestel (januari 2012 dus). Succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oke dankjewel! :)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heel simpel je zit er overheen dus... Je zit over je internetbundel