Arena kan meer en is kwa vormgeving mooier. De vieuwty is gewoon ouder maar zeker een goed toestel. Wil je gewoon bellen & sms ,en is de vieuwty aan te raden. Maar wil je muziek afspelen en internet is de arena aan te raden. Gr. Klaas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vieuwty is een beetje oud, maar heel handig, ik heb hem ook gehad, en ik was er erg tevreden mee! het is een goede mobiel en je kan er alles heel erg snel op vinden, de arena is mooier vind ik, maar niet zo handig as de vieuwty (vind ik) de vieuwty is trouwens ook in verschillende kleuren, de arena (nog) niet.